Codename: Escape Navigator

Szép kilátás!

Naplemente TOP12, Szépkilátás selection

2019. szeptember 13. - 10czi

A napnyugta 12 árnyalata Magyarországon, avagy válogatás az elmúlt három év túrázásának terméséből.

1. Börzsöny, Csóványos

Többször jártam már a Csóványoson, az egyik kedvenc magyarországi hegycsúcsom, de ilyen színes alkonyatot csak óriási szerencsével tudtam megcsípni, 2016 szeptemberben kéktúrázás közben.

2. Cserhát, Tepke

A Cserhát legmagasabb csúcsára kétszer indultam, el. Először 2012-ben, akkor jól el is tévedtem, aztán kéktúrázás közben 2017 áprilisában, estefelé. Így nézett ki a táj a hegyről Garáb felé.

3. Zemplén, Három-kő

Először 2014-ben jártam a Zemplén csúcsain, akkor kimaradt a Három-kő. Aztán 2016 áprilisában kéktúrázás közben sikerült megcsípni, méghozzá nagyon jó pillanatban.

4. Bükk, Bánkút

A Bükk télen a legszebb - ezt a megállapítást tettük túratársaimmal, amikor 2016 januárjában a Kéktúra keretében átszeltük a fennsíkot. Ezt a fotót Bánkút után lőttem, először azt hittük, kigyulladt az erdő.

5. Pilis, Fekete-kő

Idén a Halál-túra bejárásakor (poszt hamarosan) fedeztem fel a Pilisszentlélek feletti Fekete-követ, ahová később egy augusztusi este visszamentünk piknikezni Gabival.

6. Bakony, Isztimér

Ez a melankolikus kép szintén a Kéktúra bejárásán készült 2018 áprilisában.

7. Cserhát, Kékesi-vadászház

2017 áprilisában Kéktúra teljesítés közben aludtunk az amúgy bezárt Kékesi-vadászháznál, az esti hangulatot tökéletesen leírja ez a kép.

8. Budai-hegység, Nagy-Kopasz

A Csergezán-kilátóba már kifejezetten a naplemente miatt mentünk el 2018 augusztusban, és fent is aludtunk a kilátóban. Megérte.

9. Cserhát, Ősagárd

2017 májusában a Naszály felé tartva kéktúráztunk, amikor ilyen szépen ránk esteledett.

10. Balaton-felvidék, Sabar-hegy

A Tanú-hegyek között túrázni nagyon jó, szinte bármelyikről meg lehet csípni egy látványos naplementét. Mi a szőlők fölött, a Sabar-hegyen vertük fel a sátrat 2017-ben.

11. Kemeneshát, Szeleste

Ez a kép már a Kéktúra vége felé készült, Szeleste közelében, 2018 októberben. Hegy ugyan nincs rajta, de a hangulat átjön.

12. Bakony, Tési malmok

Szintén Kéktúra, este értünk a Bakonyban a nevezetes tési malmokhoz 2018 áprilisában. Szerencsére, mert nagyon hangulatos fotók születtek.

A képek a szerző fotói, kivéve a Nagy-Kopaszt, ami Martiskó "Amerika" Gábor fényképe.

Kommentelheted a posztot, ajánlhatsz más jó helyeket a Szép kilátás! blog Facebook-oldalán is, sőt lájkold a blogot, ha még nem tetted! Kérdések és tanácsok is ide jöhetnek.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korxi 2019.09.28. 11:11:38

Ezek tényleg faja képek!
Szerintem a való életben ezek úgy az igaziak, hogy az ember némi pálinkát magához véve ott bivakol.